lørdag den 22. september 2012

20 Random Facts

1) Jeg hader vat - jeg får faktisk kvalme og kuldegysninger hver gang jeg rør ved det!

2) Jeg er født på Grønland i byen Jakobshavn og boede der til, at jeg blev 2 år.

3) Mine forældre blev skilt, da jeg var otte.

4) Jeg bor på min stedfars gård, som har været i hans familie igennem 8-9 generationer.

5) Jeg blev brændt af en gople på Malta på benet, da jeg var 13 år og har stadig et ar.

6) Jeg har en g-nøgle tatoveret på mit håndled, som et symbol på min kærlighed til musikken.

7) Jeg er midterbarn - Jeg har en lillebror, (halv-) lillesøster, en bonus-storesøster og bonus-storebror, men jeg kalder dem alle mine søskende!

8) Min livret er spagetti og Kødsovs eller.. Ovnbagt laks.. Eller engelske bøffer.. Eller jeg elsker bare mad!

9) Mit længste forhold var 2 år, og er næsten lige blevet afsluttet.

10) Jeg klippede mit hår kort på efterskolen efter, at det havde gået ned over mine skuldre.

11) Jeg droppede ud af efterskolen, da der var en månedstid tilbage, hvorefter jeg arbejdede i Tyskland i byen Celle (Der hvor Karoline Mathilde, hende med Struensee (en kongelig affære), sad i slots-arrest) på et hotel i 10 dages tid og som frivillig hjælpelærer i en børnehaveklasse.

12) Jeg overvejer endnu et tatovering, som skal symbolisere min taknemlighed for livet og alt det jeg har<3

13) Min lillebror hedder Martinus, som er lidt sjældent navn.

14) mit fulde navn er: Catharina Amalie Kusk Nielsen.. Det lyder lidt kongeligt ;)

15) Jeg skal læse religion og historie på universitet efter gymnasiet, meeen jeg skal lige have et sabbatår.

16) Jeg vil gerne være musiker på fuldtid, men det er lidt svært at slå igennem, så min "realistiske" drøm er at være foredragsholder, hvor jeg fortæller om dansk historie.

17) Mine fingere ser lidt tykke ud, men jeg bruger faktisk en meget lille ring-størrelse

18) Jeg planlægger en interrail-tur efter gymnasiet, hvor jeg skal til: Berlin, Amsterdam, Bruxelles, Paris, Prag, Wien, Venedig, hvorefter jeg chiller rundt i Italien og flyver hjem.

19) Jeg er rundviser på Dragsholm Slot, som er Danmarks andet ældste slot! Det er bygget i 1215 af Absalons nevø Peder Sunesen.

20) Jeg kan nævne 6 konger i den korrekte rækkefølge på stående fod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar