søndag den 30. september 2012

Da min tur gik til Celle




Jeg var ude at se KZ-lejren, Bergen. Det var skræmmende.. Der var en underlig og ubehagelig stemning.. Det var som om ikke engang fuglene sang der..

Der var middelalder-marked i Celle den uge, jeg var dernede! Det var så feeeedt!

Jeg så det slot, hvor Caroline Mathilde boede, da hun var blevet "landsforvist" efter alt det med Struensee (en kongelig affære)! Det var så smukt! 

Hele Celle ser sådan her ud! Alle bygningerne stammer helt tilbage fra middelalderen!
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme derned igen!

Hej derude!
Undskyld for stilheden her på bloggen!
Jeg droppede ud af min efterskole, da der var en måned tilbage, desværre..
Men jeg havde det bare ikke godt der, det var sgu lidt noget møg!
Men jeg lærte meget af det og vil ikke være foruden.
Men i den måned rejste jeg til Tyskland og arbejdede på et Hotel i 10 dages tid :)
Dernede fik jeg ro i sjælen og blev mig selv igen!
Det var helt fantastisk at gå rundt i Celle alene, jeg lærte så meget dernede :)
Her er et par billeder fra min tur :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar