tirsdag den 13. november 2012

Looking forward









 (Billederne er fra Indien) 


(Billederne er fra Thailand)








 (Billederne er fra Indonesien)
Hej derude :)
Jeg er så heldig, at jeg har fået mulighed for at komme til Indien, Thailand og måske Indonesien i  2 måneder her til sommer, når huen er sat på mit smukke hoved. 
Jeg må indrømme, at jeg egentlig aldrig har haft fundet Asien særlig interessant, men jeg er blevet virkelig overrasket, da jeg begyndte at undersøge landene. Der er virkelig smukt og farverigt derover. Jeg glæder mig virkelig virkelig meget! 
Grunden til, at jeg skal derover, er, fordi min kusine skal i praktik i Indien (hun læser til pædagog), og hun vil være færdig i midten af juli med sin praktik, derefter vil hun rejse rundt lidt derovre, inden hun tager hjem, og så har jeg været så heldig at kunne slå mig til hende. Jeg er blevet helt vild efter at komme afsted!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar